راهنمای انتخاب فرش جلو سینکی آشپزخانه

 بهترین راه برای جلوگیری از این اتفاقات و همچنین جلوگیری از کثیف شدن کف آشپزخانه و جلوی سینک ظرفشویی استفاده از فرش مناسب جلوی سینک ظرفشویی و یا فرش آشپزخانه است. با قرار دادن فرش جلوی سینک ظرفشویی میتوانید از خیس شدن کف آشپزخانه و یا حتی شکستن ظروفی که هنگام ظرف شستن از دستتان رها میشود جلوگیری کنید. در این مطلب قصد داریم راهنمای کامل انتخاب بهترین فرش جلو سینکی آشپزخانه را به شما عزیزان آموزش دهیم.

ویژگی های فرش مناسب جلوی سینک ظرفشویی

قبل از اینکه به سراغ خرید فرش جلو سینکی بروید ابتدا باید بدانید که فرش مناسب فضای آشپزخانه باید چه ویژگی هایی داشته باشد. سپس با توجه به ابعاد آشپزخانه خود مناسب ترین فرش جلوسینکی را خریداری کنید. در ادامه مهم ترین ویژگی های فرشی که میتوانید جلوی سینک ظرفشویی خود قرار دهید را به شما خواهیم گفت.

فارغ از اینکه فضای آشپزخانه شما چه اندازه و چگونه است، در نظر داشته باشید که فـرش شما طــوری قرار گیــرد که جلوی سینک را بپوشانـد چــون بهترین و کاربردی ترین استفاده فرش در آشپزخـانه جلـوی سینــک است. پس حتما چیدمان فرش را با مرکزیت سینک ظرفشویی انجام دهید.

ابعاد مناسب فرش برای جلوی سینک ظرفشویی

با توجه به ابعاد آشپزخانه خود باید به دنبال بهترین سایز فرش برای آشپزخانه و جلوی سینک ظرفشویی باشید. اگر آشپزخانه شما عرض کمی دارد یا ابعاد آن کم است بهترین گزینه برای شما استفاده از فرش جلو سینکی به همراه فرش پادری آشپزخانه است. فرش های جلوسینکی معمولا با ابعاد استاندارد ۶۰ در ۱۲۰ سانتی متر تولید میشوند و فرش های پادری با ابعاد استاندارد ۴۵ در ۹۰ سانتی متر، پس میتوانید جلوی ظرفشویی خود فرش جلوسینکی قرار دهید و جلوی درب آشپزخانه فرش پادری آشپزخانه قرار دهید تا چیدمان دکوراسیون آشپزخانه شما تکمیل شود.

ابعاد مناسب فرش برای جلوی سینک ظرفشویی

اگر ابعاد آشپزخانه شما بزرگ است میتوانید فرش آشپزخانه 4 متری کف آشپزخانه خود پهن کنید و جلوی سینک ظرفشویی فرش جلو سینکی قرار دهید. حتی میتوانید در ورودی آشپزخانه از فرش های پادری مناسب ورودی آشپزخانه استفاده کنید. نگران نباشید شما میتوانید هر سه سایز فرش را با ابعاد یکسان یا نزدیک به هم خریداری کنید تا چیدمان آشپزخانه شما یکدست و زیباتر بشود.

فرش ضد لغزش برای جلوی سینک ظرفشویی

یکی از مهم ترین مشخصه های فرش مناسب آشپزخانه و جلوی سینک ظرفشویی ضد لغزش بودن آن است. کف آشپزخانه همواره در معرض خیس شدن است، اگر فرشی که برای جلوی سینک آشپزخانه انتخاب میکنید ضد لغزش نباشد میتواند به راحتی سر بخورد و برای سلامت شما مضر باشد. شاید بتوانید با قرار دادن ترمز فرش، جابجایی آنرا کمی کنترل کنید اما این راه حل دائمی نیست بهتر است فرش جلو سینکی ضد لغزش خریداری کنید.

کیفیت و دوام بالا

اگر در بازار به دنبال خرید فرش برای جلوی سینک ظرفشویی خود باشید متوجه خواهید شد که از 200 هزار تومان تا بیش از 3 میلیون، فرش هایی با طرح و نقش متنوع و جنس های متفاوت پیدا میشود. اما اینکه کدام جنس بهتری دارد یا کدام مناسب تر است را با توجه به قیمت نمیتوان ارزیابی کرد.

فرش جلوسینکی با دوام از مواد اولیه مستحکم تولید میشود و در طول سالیان زیاد با پا خوردن تغییر شکل نمیدهد و پرز پرز نمیشود. با یک نگاه ساده میتوانید بفهمید که کدام یک از فرش های مناسب جلوی سینک کیفیت و متریال بهتری دارند. حتما دقت کنید که پشت این فرش ها را هم چک کنید. اکثر خرابی فرش های سایز پادری و جلوسینکی بدلیل داشتن کفی نامناسب آنهاست.

فرش جلوسینکی بدون پرز

بدون پرز بودن و پرز ندادن فرش یکی از ویژگی های مهم آن است چراکه فرش هایی که بدون پرز هستند به راحتی جارو میشوند و همچنین طول عمر بیشتری خواهند داشت. فرش های پرز بلند مناسب فضای آشپزخانه نیستند چراکه همواره این فضا در معرض کثیف شدن است. ذرات ریز مواد غذایی لابه لای پرز فرش خواهد رفت و به الیاف آن آسیب خواهد زد و عمر مفید آنها کاهش پیدا خواهد کرد.

فرش جلو سینکی قابل شستشو در ماشین لباسشویی

همه فرش های سایز جلو سینکی بدلیل اینکه ابعاد بزرگی ندارند قابل شستشو هستند. شما میتوانید این فرش ها را در حیاط خانه یا بالکن آپارتمان بشویید. اما اینکه بتوانید فرش جلو سینکی را در ماشین لباسشویی قرار دهید و بدون دردسر آن را بشویید ویژگی بسیار جالبی است که میتواند در انتخاب فرش جلو سینکی تاثیر گذار باشد.

طرح و نقش متنوع

طرح و نقش متنوع

قطعا زیبایی یکی از مولفه های اصلی در خرید هر کالایی به حساب می آید. اینکه فرش جلوسینکی مدنظرتان را از فروشگاهی خریداری کنید که بیشترین تنوع طرح و نقش را داشته باشد، به شما این اجازه را میدهد تا بهترین فرش مناسب دکوراسیون و چیدمان منزل خود را انتخاب و خریداری کنید. همچنین ممکن است شما بخواهید همزمان از 3 فرش با طرح یکسان برای جلوی سینک ظرفشویی، درب ورودی و وسط آشپزخانه خریداری کنید و برایتان مهم باشد که هرسه این طرح ها نقش و نگار یکسانی داشته باشند.

فرش جلو سینکی چه برندی بخریم؟

در میان برند های متنوعی که در بازار فرش با قیمت های متفاوت وجود دارند برند مدما تنها تولید کننده فرش دولایه در ایران است که تمامی ویژگی های ذکر شده را در اختیار شما قرار میدهد. فرش های مدما در 16 سایز استاندارد و اختصاصی تولید میشوند که کوچکترین سایز آنها فرش پادری و فرش جلو سینکی و بزرگترین سایز فرش آنها ۸ متری است.

همانطور که گفتیم فرش های مدما دولایه هستند. لایه رویی طرح فرش است که به راحتی قابل جدا شدن است و میتوانید آنرا به راحتی در ماشین لباسشویی بشویید. لایه زیرین فرش های مدما از مواد ضد لغزش تولید شده است و این دولایه بصورت کامل روی هم مچ شده و یک فرش کامل را تشکیل میدهند. فرش های مدما بواسطه لایه زیرین باکیفیتی که دارند به هیچ وجه روی هیچ سطحی سر نمیخورند و ۱۰۰% ضد لغزش هستند.

رش های مدما 7 روز مهلت تست رایگان دارند و بصورت رایگان برای شما ارسال میشوند. شما میتوانید در این مدت فرش جلو سینکی خریداری شده را در آشپزخانه پهن کنید، آنرا کثیف کرده و در ماشین لباسشویی قرار دهید و بشویید. به هردلیلی اگر از خرید خود راضی نبودید میتوانید در این هفت روز مهلت تست رایگان، فرش را با هزینه ارسال رایگان برگردانید و پول خود را پس بگیرید.

قابلیت جذاب و مهم دیگری که مدما در اختیار شما قرار میدهد امکان پرو آنلاین فرش در فضای منزل شماست. به این صورت که میتوانید طرح و نقش فرش را انتخاب کنید و آنرا با ابزار پرو آنلاین فرش مدما در منزل خود بصورت مجازی مشاهده کنید. فقط کافیست به وبسایت فرش مدما مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.