ماجرای اختلاف رحیمی و تاج چه بود؟

محمدرضا رحیمی یک روز بعد از طوفانش علیه تاج، از آشتی با او سخن گفت و آنچه درباره دشمنی ۳۰ ساله طرح کرد ناگهان به دوستی سی ساله بدل شد. به گزارش خبرآنلاین، بلافاصله پس از بازی پرسپولیس و داماش بود که گفت‌وگوی مدیر باشگاه سپاهان علیه رییس سازمان لیگ به فوتبال مان شوک داد اما خیلی زود این دو از صلح و صفایشان می‌گویند. اینکه قصه چه بوده و چرا ناگهان رحیمی به چند خبرگزاری می‌گوید: «کفاشیان تاج را آورده تا ۴ روز بیشتر بماند. او ۳۰ سال است که با من مشکل دارد برای همین در جلسه هیات رییسه باشگاه از مسوولان می‌خواهم که از این تیم بروم.» تاج اما از این گفت که نمی‌گذارد رحیمی برود. او نظرش این بود که در خواستی از سوی باشگاه سپاهان مطرح شده که سازمان لیگ حاضر به انجامش نیست. تاج در این باره گفت: «زیر بار سه کار نمی‌روم؛ یکی اینکه لیگ عقب بیفتد آن هم به هر بهانه‌ای. دوم اینکه تیم‌ها برای فصل بعد کم می‌شوند و لیگ با ۱۶ تیم برگزار می‌شود. آخرین نکته هم این است که برای باشگاه‌ها رانت قائل نمی‌شوم و همه را به یک چشم می‌بینم.» بعد از این حرف‌ها بود که مدیر سپاهان و تاج با هم دیداری داشتند.

حاصل این جلسه عقب‌نشینی ۱۸۰ درجه‌ای رحیمی بود. او از دوستی ۳۰ ساله با تاج گفت و از اینکه جوش آورده بوده و حالا یک حرفی زده!

نکته جالب‌تر این است که کفاشیان هم از فریادهای رحیمی بی‌نصیب نبوده و در این باره می‌گوید: «رحیمی به من زنگ زد و با عصبانیت گفت تاج را آوردی که ۴ روز بیشتر در جایگاهت بمانی. نفهمیدم منظورش از این حرف چه بوده ولی خیلی ناراحت بود. اما انگار امروز خوشبختانه حالش بهتر شده است.»